Det var den yttrandefriheten det

Ja fy fan säger jag bara... Yttrandefrihet i sverige? Haha skrattretande.. Det finns bara när man säger någonting som passar alla andra MORRR.
Loggade in på facebook för en stund sedan... Trevlig start på dagen för att bli trakasserad för att jag röstat och håller på SD.  Fan borde inte gemeneman ha rätt att få tycka vad den vill utan att bli trakasserad? Visst Fine jag röstar på SD det är inget jag sticker under stolen med, jag håller med dom i deras invandrarpolitik.. Men som jag har sagt att visst finns det brister i deras politik med och jag håller inte med i allt dom säger, MEN förtjänar man att bli trakasserad för det? för att jag säger vad jag tycker och står för det? ska man behöva titta sig över axeln varenda gång man går ut? Fick nyss höra att det var nån som hade vart inne och pratat med SD och när personen kom ut hade den blivit knivskuren :S  och den personen var inte ens en sverigedemokrat utan hade bara vart inne och pratat med dom... Låter som om det är ett farligt samhälle vi lever i.. och nu verkar det spåra ur totalt.. folk har tappat förståndet helt.. Vi har väl rätt till våran åsikt vi med precis som ni andra har? Ska vi blir hotade och trakasserade bara för att vi har en annan åsikt som skiljer sig från mängden?

Skakar bara på huvudet.. det svenska samhället är verkligen på väg utför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0